اهمیت رضایت مردم از عملکرد دهیاری و شورای اسامی روستاها

اهمیت رضایت مردم از عملکرد دهیاری و شورای اسامی روستاها
شناسه خبـر : ۱۱۴۶۷۵ دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴

اهمیت رضایت مردم از عملکرد دهیاری و شورای اسامی روستای انجم آباد و نقشِ آن در ادامه روند توسعه عمرانی از اهمیت بالایی برخوردار است. اهالی روستای انجم آباد، این روزها عملکرد دهیاری را با خواسته ها و نیازهاي خود مقایسه می کنند که این مقایسه بیانگر مفهوم رضایتمندي است.

به گزارش شهروندالبرز؛ اگر ساکنین روستا از عملکرد دهیاری و شورای اسامی راضی باشند انگیزة بیشتري جهت مشارکت با آن را دارند. از این رو می توان رضایت از عملکرد دهیاری را عامل مهمی در توسعۀ روستایی با مشارکت مردم دانست.
با توجه به اهمیت موضوع، سعی شده است که اقدامات صورت گرفته توسط مدیریت روستایی انجم آباد با توجه به منابع موجود و استعدادهای روستای انجم آباد به تصویر کشیده شود تا اهالی روستا نیز از این اقدامات با خبر و مطلع شوند.
از نظر مدیریت روستای انجم آباد رضایت از عملکرد دهیاری رابطه معناداري با مشارکت اهالی روستا برای حفظ و نگهداری اموال عمومی و همچنین توسعه این روستا دارد. بنابراین میزان تاش دهیاری برای
اجرای پروژه های بیشتر می تواند با بهبود عملکرد اهالی روستا افزایش یابد که در نتیجه سطح رضایتمندي
مردم روستا افزایش پیدا کرده که در نتیجه به ارتقاء وضعیت عمومی روستا از طریق مشارکت مردم کمک
می کند.
با یک مرور اجمالی به تحولات روستاهای شهرستان رباط کریم، بخش مرکزی، می توان به این نتیجه رسید که یک نگاه جدی تلاشگرانه پشت تمام اقدامات صورت گرفته برای تحول عمرانی این روستاهاست.
روستاهایی که با همیاری اعضای شورا و همچنین تلاش دهیاران در این چند سال گذشته به یک شکل و شمایل جدید با امکانات رفاهی و خدماتی جدید رسیده است و نتیجه ای حاصل شده است که رضایتمندی اهالی روستاها را به دنبال داشته است.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz